poniedziałek, 15 czerwca 2015

4. Braces off

Hej wszystkim!  Przepraszam, że nie napisałam wczoraj, ale przez weekend wiele się działo i nie miałam jak napisać. Dzisiaj przychodzę do Was z tematem aparatu ortodontycznego. Właśnie zakończyło się moje noszenie aparatu, więc mogę Wam trochę opowiedzieć o tym jak mi się go nosiło i jak wygladaja efekty. Zapraszam :)
Aparat zaczęłam nosić 18.01.2013 r., a zdjęto mi go 08.06.2015 r. Został mi jeszcze częściowy aparat na dole, ale będzie ściagany pod koniec sierpnia, więc na nowy rok szkolny w nowej szkole idealnie :) Jestem bardzo zadowolona z noszenia go, ponieważ wadę zgryzu miałam spora. Jeszcze jednym plusem jest to, że nie mam już wady wymowy. Przez krzywe zęby nie potrafiłam wymówić "s","sz","ś", a teraz mówię je bez problemu, a dodatkowo mogę się chwalić swoim uśmiechem. Na poczatku odczuwałam ból, ale myślę, że było warto i każdemu kto się waha, na swoim przykładzie mogę polecić. Warte sa te pieniadze tak pięknego efektu na całe życie :) Kilka zdjęć przed założeniem, w trakcie noszenia i po noszeniu :






Mieliście albo macie aparat ortodontyczny ? :) Podzielcie się opiniami i przeżyciami w komentarzach! Do zobaczenia w kolejnym poście, paa 

5 komentarzy:

  1. Czekałam na tego posta! :)
    Ja ogólnie zastanawiam się nad jego założeniem..
    Mam nadzieję, że wkrótce mi się to uda :*
    Pozdrawiam.

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt świetny- cudownie wyglądasz teraz:)
    Zazdroszczę Ci, moja mama nigdy nie da mi pieniędzy na aparat, chociaż bardzo bym chciała (i potrzebuję!).

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to co napisałaś w notce :)
    Miłego dnia :)

    Zapraszam do siebie: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje ci kochana za komentarz. Jest mi niezmiernie milo :)
    Masz przepiekny usmiech! Zazdroszcze! :) Ja kiedys nosilam aparat ortodontyczny, ale tylko ten ściągany, przez ktory można bylo sie nieżle poslinic :D Cale szczescie wyprostowalam sobie dzieki niemu wszystkie zęby, ale niestety gorną szczeke nada mam wąską. Mysle czy by nie uzbierac pieniazkow i nie zalozyc sobe na górną szczękę stałego zeby ją rozszerzyc. Zobaczymy jeszcze :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz teraz piękne ząbki, super :)

    Zapraszam serdecznie do siebie na konkurs ! Wystarczy być obserwatorem !! :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń