niedziela, 7 czerwca 2015

3. Classic shorts

Hej wszystkim! ♥ Jak minał Wam długi weekend ? :) Ja wypoczęłam i zregenerowałam się przed ostatnimi tygodniami szkoły. W sobotę było szczególnie goraco i nie było mowy o chodzeniu w długich spodniach. Wskoczyłam w moje klasyczne, a zarazem ulubione szorty i wyszłam na miasto. Na dworze ciężko było wytrzymać, bo było tak ciepło jak nigdy, więc poszłam na szybkie zakupy do galerii i wróciłam opalać się na balkonie u babci. Po południu olśniło mnie, że jest to idealna pogoda na zdjęcia! Zadzwoniłam po moja przyjaciółkę, która na szczęście miała dla mnie trochę czasu i zrobiła mi parę prześlicznych zdjęć. Przy okazji pokażę Wam jedna z moich zdobyczy na sobotnich zakupach. W Butiku macie fajna promocję. 2 bluzki w cenie 29,99 zł. Musiałam z niej skorzystać.. Druga bluzkę zobaczycie w kolejnej stylizacji :)







|T-shirt-Butik|Szorty-Reserved|Buty-Deichmann|Okulary-Ray-Ban|Bransoletki-SinSay,Lilou|
Co myślicie o zdjęciach ? :) Ola jak zawsze spisała się świetnie  Zapraszam na jej bloga :
Uwielbiam takie cieple dni i kocham lato  Podzielcie się ze mna opiniami w komentarzach :) Jutro jest mój wielki dzień, ponieważ mam ściagany aparat ortodontyczny. W następnym poście poruszę ten temat jeśli chcecie :) Do zobaczenia za tydzień! Kocham Was! 

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia są śliczne, tak samo jak i stylizacja! :)
    Z chęcią przeczytałabym post o aparacie ortodontycznym, gdyż sama będę musiała go założyć.
    Pozdrawiam! :)

    PS. Mogłabyś poklikać w linki pod ostatnim postem? Bardzo mi na tym zależy. Gdy będę mogła się odwdzięczyć to z pewnością to zrobię :)
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluzka! I ładne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, dobrze, że cię olśniło i poszłaś je zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie, takie letnie. I zwykłe, przeciętne, co ja bardzo lubię, bo potem mogę się tym zainspirować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    oliwia-mrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń