czwartek, 9 lipca 2015

5. I'm back!!

Hej kochani!:* Przepraszam, że mnie nie było, ale miałam bardzo dużo spraw na głowie, a do tego Ola, mój fotograf, wyjechała na działkę i nie przesłała mi ostatniej sesji. W ten weekend prawdopodobnie do niej jadę, więc zestawię kilka stylizacji i porobimy zdjęcia, obiecuję! Dużo myślałam nad dzisiejszym postem, bo okazało się, że moja koleżanka czyta mojego bloga i domagała się nowej notki. Szkoda tylko, że nie mam żadnych zdjęć. Dzisiaj trochę wam poopowiadam co się u mnie działo, a w najbliższym czasie wstawię sesję. Zgoda ? :)
Przez ostatnie dwa tygodnie czerwca latałam za nauczycielami, żeby poprawić oceny, no i udało się, zdałam 3 klasę gimnazjum. Bez paska, ale myślę, że ładne mam ocenki na świadectwie. Pierwszy tydzień lipca spędziłam na wyczekiwaniu na wyniki rekrutacji do szkół średnich. No i udało się! Zostałam przyjęta do Technikum Chemicznego na Obsługę Turystyczną. Tak się cieszę. Wybierałam tą klasę ze świadomością, że nie będę się w niej nudzić, bo uwielbiam podróżować, a w tej klasie będziemy planować wiele wycieczek i wyjeżdżać w różne miejsca. Do tego oprócz geografii mam rozszerzony Angielski, z czego bardzo się cieszę, bo uwielbiam j.Angielski i teraz będę mogła jeszcze lepiej go poznać. Moja mama powiedziała, że od września zapisze mnie na dodatkowy Angielski po za szkołą. Coś w stylu korepetycji, ale poznam język bardziej niż w szkole. Wiem, że początki będą trudne, bo trzeba będzie się przestawić z tego trybu gimnazjalisty na o wiele wyższy poziom, ale dam radę! Trzymajcie za mnie kciuki :) Kolejną rzeczą, którą zrobiłam w tym tygodniu były to zakupy. Oczywiście jak prawie każdej kobiecie poprawiły one humor, ale oprócz ciuchów kupiłam buty. Nie wiem czy wiecie, ale buty to moja miłość i za każdym razem jak kupuję nowe to mam radość w sercu, haha. Moimi cudeńkami zostały upragnione Nike Roshe Run, o których myślałam już od dłuższego czasu, aż w końcu się zdecydowałam. Mogliście je zobaczyć na Instagramie, ale wkleję Wam je tutaj:


Chciałam czarno-białe, ale uznałam, że ma je tylko osób, więc postawiłam na oryginalny kolor. Idealnie pasują do białych spodni, które też znalazłam w KappAhlu na dziale dziecięcym za 50 zł także polecam przejść się teraz do galerii i szaleć na promocjach, bo jest ich naprawdę mnóstwo. Jak zwykle rozgadałam się o zakupach, cała ja. Na dzisiaj to wszystko, jeszcze raz przepraszam za moją nieobecność i dość nudny post, ale musiałam się do Was odezwać. Jak najszybciej ogarnę jakieś zdjęcia i wstawię je na bloga. Teraz wszyscy wychodzimy na dwór i korzystamy z pięknej pogody! Do zobaczenia w kolejnej notce, kocham Was, pa! :*

A Wy jaką szkołę średnią wybraliście ? Lubicie zakupy i macie obsesje na punkcie butów jak ja ? :)

24 komentarze:

  1. Super, że wróciłaś ! :) Ja szkołę średnią skończyłam w tamtym roku, ale bylo to Liceum :) Uwielbiam buty a w szczególności te z Nike! Są mega wygodne, no nie? :P Obserwuję i liczę na to samo!
    Buziaki, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty się ciesz, że masz fotografa hhaa:) Ja muszę prosić mamę, która nie zawsze ma czas, mój brat umywa ręce, a koleżanka ma do mnie dość daleko:(

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój fotograf też ma na imię Ola i niestety wyjechał na prawie cały miesiąc :(
    Śliczne buciki kupiłaś :*

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Angielski jest super!
    Śliczne roshe! <3

    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Butki są fantastyczne! <3
    Pozdrawiam!

    http://powierzchownie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. JA tam wybieram się na studia od października więc no ... trochę poważniejsza sprawa ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne Roshe 💕 Ja uwielbiam nike, będę miała Air Forsy ale Roshe tez są śliczne 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dostania się do szkoły :) Przede mną jeszcze jeden rok gimnazjum :)
    Dopiero zaczynam prowadzić bloga, serdecznie zapraszam :)
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne buty :)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne butki ♥
    ja też chodzę do technikum (organizacja reklamy) tylko,że to już 3 kl będzie ;p
    trzymam kciuki w dalszym blogowaniu :)
    ps. cudowny wygląd bloga ♥

    www.shutupanddancewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak uwielbiam zakupyy! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dostania się do szkoły! :) Ja jestem w LO na biol-chemie ;)
    Zdecydowanie buty, to moja ulubiona część garderoby! Wybrałaś śliczny kolor :) Również bardzo lubię język angielski i chodzę na korepetycje, choć chodzenie na nie w wakacje trochę mnie męczy ;)
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty! Stylówka idealna!
    Jeśli masz wolny czas zapraszam do mnie! http://macutkiewiczphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty mega oryginalnie, kolor *,*
    Zapraszam do mnie
    www.theprettywriters.blogspot.com
    Obserwuje! Daj znać jak będzie nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam obsesję na punkcie butów haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że wróciłaś na bloga! Też w tym roku skończyłam gimnazjum. Buty mają piękny kolor, a przede wszystkim oryginalny :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że sporo się u ciebie działo ostatnio!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  19. to świetnie że dostałaś się na profil jaki chciałaś. Gratuluję :)
    świetne buty!
    pozdrawiam :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Etap liceum i studiów mam już za sobą :) Teraz rodzina i praca, w wolnych chwilach blog :P
    Buty również bardzo lubię :)
    P.S. Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dostania się do szkoły:)
    ja dopiero idę do 2 gimnazjum:)
    Super buty, prawidłowo z dobraniem koloru butów:)
    Ja uwielbiam zakupy ostatnio przeszukałam pół galerii na szukaniu białych spodni i nie znalazłam,muszę poszukać tam gdzie ty napisałaś:)
    Napisałaś,że obserwujesz mojego bloga niestety nie widzę tej obserwacji, daj znać u mnie,również zaobserwuje:)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie na mojego bloga:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne buty :). Gratuje dostania się do szkoły. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  23. Ja idę do technikum odzieżowego więc zaczynam kształcić się już w swoim zawodzie :)
    Dziękuje za komentarz ♥
    Korzystając z okazji, że jestem na twoim blogu chcę Cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie gdzie można wygrać książkę :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak, kocham buty! C:

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń