niedziela, 31 maja 2015

2. My Instagram

Hej wszystkim!  Jestem bardzo szczęśliwa, że pod ostatnim postem mam aż 22 komentarze, 5 nowych obserwatorów oraz 200 wyświetleń! :) To naprawdę wielka motywacja do dalszego pisania!
Dzisiaj nie mam żadnej stylizacji, ale chciałabym opowiedzieć Wam o aplikacji, która jest czastka mojego życia. Na pewno każdy z Was ja zna, ponieważ jest to Instagram.
Jest to moja ulubiona aplikacja na smartphone'a. Dodaję tutaj swoje zdjęcia, ale też takie, na których pokazuję co robię, co jem itd. Pokażę Wam teraz kilka zdjęć z mojego Instagrama :)

















Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej zdjęć to serdecznie zapraszam! *KLIK!*
Podawajcie swoje Instagramy w komentarzach :) W każdy link wejdę, a te, które mi się najbardziej spodobaja zaobserwuję :) Zapraszam też do obserwacji mojego :3
Na dzisiaj to wszystko, widzimy się w kolejnym poście :) Dziękuję za wszystko! 

5 komentarzy:

  1. kocham instagrama, jedna z najlepszych aplikacji jakie są ♥ @just_do_one_step ;)
    blog: http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Mój instagram to @bartekgrenda

    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! <3
    Ja pozostane anonimowa i nie podam insta ;) xd
    Pozdrawiam!

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń