niedziela, 24 maja 2015

1. Black jacket

Hej wszystkim!  Witam Was na moim blogu modowym :) Nazywam się Karolina Springer, ale bardziej podoba mi się moje imię pisane przez C. Mam 16 lat i pochodzę z Bydgoszczy. Blog poświęcony będzie w 100% modzie i tematom Beauty. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tutaj. Jeśli tak to zapraszam do obserwacji, która motywuje mnie do dalszego pisania postów :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was sesję w czarnych jeansach, luźnym T-shirtcie i eleganckiej marynarce. Uwielbiam połączenie elegancji z nutką sportowego i luźnego stylu :)









|Marynarka-C&A|T-Shirt-H&M|Spodnie-Pull&Bear|Buty-Adidas|

Zdjęcia wykonane zostały przez moja przyjaciółkę Olę. Zapraszam na jej bloga :)
Koniecznie napiszcie mi w komentarzach czy podoba Wam się stylizacja i czy chcielibyście takich więcej :) Do zobaczenia! 

24 komentarze:

  1. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia! ;3
    Życzę Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!
    Pozdrawiam + obserwuję ;)

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i stylizacja również.
    Ja zazwyczaj zakładam zwykłe rurki i na to luźny t-shirt. Ale jak jestem w domu to dresy xd

    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :) obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :* :))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie bardziej eleganckie stylizacje :) Powodzenia i dużo wytrwałości w blogowaniu!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    http://mylife-fashion-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, a marynarka świetna :)
    Powodzenia w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Życzę powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu! Ja też bardzo lubię takie pół sportowe stylizacje :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog zapowiada sie swietnie, extra stylizacja i super zdjecia.
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Heeej! :) super zdjęcia! Powodzenia dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawię. Życzę powodzenia :)

    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. I just discovered your blog. It is great. I like a lot. Follow you, could you follow back, pls. And, dear, pls, keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog obserwuje :) madzia-magdzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! Super stylizacja :3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. wytrwałości w blogowaniu :*

    koszikoszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja ogólnie bardzo prosta, ale w sam raz na codzień. Niestety buty moim zdaniem nie pasują no i ogólnie nie są w moim stylu... Aczkolwiek cała reszta jest ok, takich prostych stylizacji nie da się chyba zepsuć... Ale nigdy ich za wiele.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się fajnie :)) nastieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja ;) Życzę powodzenia w blogowaniu!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Co powiesz na wspólną obs?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia robi twoja przyjaciółka , Ola też ma fajnego bloga . Ślicznie leżą na tobie ubrania i masz ładną sylwetkę .Pozdrawiam ☻http://pinkcloudsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń