środa, 2 grudnia 2015

13. BLOGMAS #1

Hej kochani! <3 Wróciłam :D Jak tam u was ? Dzisiaj przychodzę do was z Vlogmasami! A raczej Blogmasami, bo nie będę nagrywać filmików tylko opisywać całe moje grudniowe dnie tutaj. Dobra nazwa ? Jeśli nie to dajcie mi znać, zmienię ją, aczkolwiek myślę, że jest ok :)
Każdy blogmas dodawać będę z jednodniowym opóźnieniem mam nadzieję, że spodoba wam się ten pomysł i zachęcam was do zrobienia tego samego. Szczerze ? Nie byłam pewna czy rozpocząć tą serię, ale na YouTube jest tyle tych filmików, że stwierdziłam, iż nie mam nic do stracenia! A bardzo czuję tą świąteczną atmosferę, więc chętnie się nią z wami podzielę i może zarażę was świątecznym szałem.
1 grudnia spędziłam na wycieczce w Warszawie. Niesamowite było to, że jak odsłoniłam zasłonę w hostelu, za oknem padał śnieg! Cudowne rozpoczęcie grudnia. Dużo chodziłam, zwiedzałam, bardzo podoba mi się stolica i wiążę z nią jakąś przyszłość. 2 zdjęcia z wyjazdu. Tylko 2, bo mój telefon ma zepsutą baterię i nie mogłam tylu robić. Muszę zainwestować w power bank'a..
Ale! Dostałam jeszcze 3 od mojej koleżanki Elizy, więc bardzo jej za to dziękuję! Przerobiłam je sama :)







Kupiłam sobie botki. Dużo dziewczyn chodzi w podobnych po całej Bydgoszczy, więc stwierdziłam, że też sobie takie kupię. H&M 129,99 zł.


Na dzisiaj to wszystko! Widzimy się jutro, paa <3

Lubicie święta ? :)

Love, Caroline

1 komentarz: