piątek, 16 października 2015

12. Small crisis

Hejka kochani! Piszę tutaj po długim czasie, wiem, ale niestety musicie jeszcze na mnie poczekać. Nie pojawiają się posty, ponieważ zepsuł mi się laptop i jest w naprawie, więc nie mam jak pisać postów, a na laptopie rodziców nie mogę wgrać tutaj zdjęć, nie wiem dlaczego..
Do tego mam bardzo dużo nauki, ponieważ jestem już w szkole średniej, a kiedy mam luźniejszy dzień to zanim wrócę do domu to jest już ciemno i nie ma mowy o dobrych zdjęciach.
Mam zapisane pełno pomysłów na posty, ale niestety nie mogę ich realizować, bo albo nie mam laptopa albo nie mam jak zrobić zdjęć. Przepraszam. Już niedługo wróci mój laptop, zgram na niego zdjęcia i w weekendy będę pisać posty, obiecuję.
Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie, Do zobaczenia!
Love, Caroline

1 komentarz:

  1. spokojnie spokojnie ;) wszystko będzie dobrze ;P czekam już na nowe posty a jeśli chwilowo nie możesz pisać to zapraszam do czytania ;) mojego bloga http://blog-estery.blogspot.com ;P

    OdpowiedzUsuń