sobota, 1 sierpnia 2015

8. Checkered shirt

Hej kochani! :* Bardzo się cieszę, że spodobał Wam się post o tolerancji. W postach tematycznych będę się podejmować takich trudniejszych tematów, bo widzę, że lubicie takie czytać :) Dzisiaj przychodzę do Was z moją ulubioną dotychczas sesją. Do tej luźnej stylizacji założyłam moje ulubione Nike Roshe Run, które zakupiłam na początku wakacji. Myślę, że fajnie wyszło mi to połączenie, a co najważniejsze, czuję się w niej świetnie. Zawsze podobały mi się koszule w krate, ale nie byłam pewna czy do mnie pasują. Co myślicie ? Pasują czy nie ? :)







Koszula-H&M|Spodnie-KappAhl|Buty-Nike Roshe Run

Mam do Was pytanie. Czy chcielibyście zobaczyć tutaj serię Back to school ? Jeśli tak to piszcie mi w komentarzach, a na pewno coś fajnego przygotuję, bo mam już dużo pomysłów :) Teraz życzę Wam miłego, ostatniego miesiąca wakacji i do zobaczenia w kolejnym poście! :*
Love, Caroline

20 komentarzy:

  1. Jeju, bardzo fajny outfit <3 uwielbiam koszule w kratę! I na powrót do szkoły muszę się w nie zaopatrzyc :D
    Co do Back to school, KONIECZNIE zrób taką serię! ♥ będę z chęcią czytać i wpadać <3
    obserwuję! milego dnia :3

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromną fanką koszul, nie tylko w kratę! Świetna stylizacja :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, a ta koszula ... miód malina <3 ♥ claudiablog6996.blogspot.com ♥ Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam koszule w kratę ;3 Świetnie w niej wyglądasz. Zaproponowałaś mi obserwacje za obserwację, ja już zaobserwowałam czekam na twój krok. Pozdrawiam cieplusio i miłych wakacji :*
    http://milciax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, z chęcią zobaczyłabym post z serii 'back to school'.

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja! Koszula oczywiście Ci pasuje :)) A co do serii Back to school to jestem ZA! :))
    I czekam :)
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog-klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie wszystko pasuje do siebie świetnie:)
    Pozdrawiam

    Mój Blog hdshua - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię koszule w kratę, ale rozpięte w towarzystwie białej lub czarnej bokserki. Do twarzy Ci w niej.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w krate pasuje do ciebie idealnie!
    Uważam, że jedynie nie pasują tutaj te nike ;)
    Ale ogólnie buty bardzo ładne ^^
    Zapraszam do siebie! Niedawno zaczęłam.
    Byłoby mi miło za jakiś ślad u mnie :)
    Na pewno się odwdzięczę! Pozdrawiam.

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz,sądzę,że back to school będzie dobrym pomysłem C;
    kimberly-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem wszystko do siebie pasuje :)
    Bardzo fajnie to wszystko se sobą zgralas najważniejsze, że podoba się tobie i dobrze się w tym czujesz
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem wszystko do siebie pasuje :)
    Bardzo fajnie to wszystko se sobą zgralas najważniejsze, że podoba się tobie i dobrze się w tym czujesz
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. buty fajnie wyróżniają stylizacje!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje i liczę na to, że Tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jesteś... lubięnosić takie upięcie włosów :)
    koszula też super... czesto dopieram podobne zestawy :)
    może wzajemna obserwacja? bo Twój blog jest fajny :)

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest fajnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne foty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolor Nike :).
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń