sobota, 25 lipca 2015

7. Tolerance - yes or no ?

Hej kochani! :* Dzisiaj przychodzę do Was z postem tematycznym, o którym myślałam przez ten cały tydzień. Temat bardzo popularny, a mianowicie chodzi o tolerancję. Mam w tej sprawie trochę zdań do napisania, a do tego znalazłam śliczne zdjęcia, więc jeśli jesteście zainteresowani to serdecznie zapraszam do czytania dalej :)


Tolerancja - bardzo kontrowersyjny temat wśród nas. Każdy teraz o tym mówi. Jest grono ludzi nietolerancyjnych i grono ludzi tolerancyjnych. Ja zaliczam się do tego drugiego grona. Jak najbardziej w 100% jestem tolerancyjna. Nie rozumiem tych, którzy w kółko powtarzaja, że np. homoseksualiści to nie sa normalni ludzie. Jak to nie ? Sa tacy jak hetero. Maja oczy, uszy, nos, usta, ręce, nogi oraz przede wszystkim serce i duszę. Każdy z nas jest człowiekiem. Każdy pod różnymi kolorami skóry ma szkielet, taki sam jak każdy człowiek na ziemi.


Dlaczego ludzi innej wiary, innej orientacji i innego koloru skóry maja być traktowani za gorszych ? "Traktuj ludzi tak, jakbyś chciał być traktowany" bardzo madry cytat, którzy ludzie nietolerancyjni pod każdym względem powinni go sobie zapamiętać. Miło by było gdyby to Ciebie wytykano palcami, bo jesteś muzułmaninem i od razu mówia, że jesteś terrorysta ? Obrażali Twoich bliskich, znajomych, Twojego Boga ? No nie. Kolejny przykład, zaczynasz gimnazjum i podobaja Ci się ludzie tej samej płci. Kiedy wszyscy się o tym dowiaduja zaczynaja Cię gnębić, śmiać się z Ciebie, traktować jak dziwaka. Tacy ludzie popełniaja samobójstwa, bo śmieja się z prawdziwego Ciebie. Nie wolno robić takich rzeczy, bo żyć ze świadomościa, że ktoś przez Ciebie się zabił to okropna rzecz.


Liczy się szczęście drugiego człowieka. Nie ważne co lubi, jaki jest, ważne, że jest szczęśliwy. Jeśli chłopak jest szczęśliwy z chłopakiem albo dziewczyna z dziewczyna to dlaczego mamy odbierać im to szczęście ? Uśmiech to najlepsza wizytówka człowieka. Pozwólmy ludziom się uśmiechać, pozwólmy im na szczęście, nie ważne jakie ono jest.


Mogłabym się rozpisywać jeszcze więcej, ale myślę, że zanudziłoby Was to moje pisanie. Mam nadzieję, że wyczerpałam temat i przedstawiłam Wam moje zdanie na ten temat. Napiszcie mi w komentarzach swoje opinie na ten temat, chętnie z Wami porozmawiam :) Trzymajcie się i do kolejnego posta!

A Wy jesteście tolerancyjni czy nie ?

Love, Caroline

8 komentarzy:

  1. Oczywiście jestem osobą tolerancyjną
    szanuję wybory innych, szanuję to, kim są
    najważniejsze to żyć tak, byśmy byli szczęśliwi i by nie zabierać zadowolenia z życia innym
    zaobserwowałam :)
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jestem, więcej osób powinno takimi byc :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem tolerancyjna :) post mega <3
    Mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tolerancyjna. W końcu nie będę lubić kogoś za kolor jego skóry, wyznanie religijne, orientacje seksualną, TYLKO ZA OSOBOWOŚĆ. A to różnica :) Mądry post! :)

    Nowy post! Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niby jestem tolerancyjna ale tez zalezy kiedy hahah :D
    juz obserwuje, czekam na ciebie :)
    kasicowaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty post, w pełni się z tobą zgadzam :)
    Zapraszam do mnie maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że napisałaś post o tolerancji.
    Oraz zapraszamy na naszego nowego bloga o którym chciałaś być poinformowana.
    http://ajlaandlizi.blogspot.com/ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem tolerancyjna, love is love c:


    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń